HPI Racing – Venture18 ; 1/18-as professzionális Crawler modellek

Az HPI Racing Venture18 modellje a terepjárók, kalandok és felfedezések szerelmeseinek készült. Ez a professzionális RC modell az 1/18 méretarányú terepjárók csúcskategóriájába tartozik, ötvözve a kompakt méretet a kiemelkedő funkcionalitással. A Venture18 részletességéből adódóan nemcsak szórakoztatóvá, hanem rendkívül élethűvé is teszi a használatát. Legyen szó technikai pályák meghódításáról vagy kültéri kalandokról, ez a modell minden helyzetben megállja a helyét.

Masszív Alváz és Felfüggesztés A Venture18 alváza egy strapabíró acél C-profilú szerkezet, amely biztosítja a modell tartósságát és stabilitását. Az első és hátsó 4-link felfüggesztés kiváló rugalmasságot és mozgékonyságot biztosít, lehetővé téve, hogy a modell a legnehezebb terepeken is akadály nélkül áthaladjon. Az olajjal töltött lengéscsillapítók segítenek az egyenetlen terepen történő sima mozgásban, míg az állandóan zárt differenciálművek optimális erőátvitelt biztosítanak.

Fejlett Hajtáslánc A Venture18 egyik különlegessége a teljesen fémből készült 2-sebességes váltó, amely kiemelkedő teljesítményt és rugalmasságot nyújt. Az univerzális teleszkópos kardán, valamint az ellentétesen forgó tengelyek tovább javítják a hajtáslánc hatékonyságát, és minimalizálják a vibrációt. Emiatt a modell akár a meredek emelkedőkkel és a kihívásokkal teli pályákkal is egyaránt könnyen megbirkózik.

Egyedi Tervezés és Részletgazdag Karosszéria

A Venture18 karosszériája az 1985-ös Toyota Hilux SR5 hivatalosan engedélyezett másolata. A részletgazdag kidolgozás magában foglalja a Toyota emblémákat, a hűtőrácsot, az ajtókilincseket, az ablaktörlőket és a működő visszapillantó tükröket. A karosszéria tiszta ablakokkal és előre festett, fényes fekete vagy élénk piros színekben érkezik, merész csíkokkal díszítve.

A karosszéria funkcionalitását tovább növeli a beépített LED világítás, ami működő fényszórókból, féklámpákból és irányjelzőkből áll. Ezek nemcsak a valósághű megjelenést fokozzák, hanem éjszakai használatra is alkalmassá teszik a modellt.

Teljesen Összeszerelt és Használatra Kész A Venture18 teljesen összeszerelt (RTR – Ready to Run) formában érkezik, így azonnal használatba vehető. A csomag tartalmaz egy 600 mAh-s LiPo akkumulátort és egy USB töltőt, melynek használata nagyon egyszerű. A modell proporcionális távirányítóval van felszerelve, amely biztosítja a precíz irányítást, legyen szó bármilyen terepről.

Sokoldalú Használat

A Venture18 ideális választás kezdőknek és tapasztalt RC-rajongóknak egyaránt. A méretéből adódóan egyaránt alkalmas beltéri és kültéri használatra is. Akár technikai versenypályákon, akár természetes terepen, a Venture18 minden körülmények között lenyűgöző teljesítményt nyújt.

A VENTURE18 modellautó kétféle elektronikával kapható. Egyrészt kefés szabályzó/motor párossal, de világításmodullal, valamint Flux, Brushless verzióban, egy kicsivel több jósággal megpakolva.

A FLUX modell főbb ismérvei:

Jellemzők

 Gyárilag összeszerelt és előfestett, elektromos meghajtású, teljes munkaidőben 4WD 1/18 méretarányú terepjáró teherautó.

Kézzel festett, hivatalosan engedélyezett Toyota Hilux SR5 polikarbonát karosszéria
Funkciókkal teli karosszéria részletek, beleértve a rollbar-t, hűtőrácsot, funkcionális oldalsó tükröket és egyebeket.
Clipless karosszéria rögzítés
2 sebességes, szervo működtetésű sebességváltó
Első és hátsó, méretarányos lökhárítók
Állítható oldalsó sziklasínek segítik a teherautót a nehéz akadályok leküzdésében
Formázott acél C-csatornás alvázsínek
Első univerzális hajtótengelyek
Teljesen fémből készült hajtóműves hajtáslánc a rendkívüli tartósság érdekében
Teleszkópos univerzális hajtótengelyek az első és hátsó differenciálművekhez
A tengelyek kis méretű „tök” diffiházzal rendelkeznek a lehető legjobb hasmagasság érdekében
Zárolt differenciálművek a kiváló off-road mászási vonóerő érdekében
 7 mm-es hatlapú tengelycsapágyak a rendelkezésre álló lánctalpas kerekek széles választékához illeszkednek
 A lengéscsillapító tornyok többféle lengéscsillapító rögzítési pozícióval rendelkeznek
 20 fokos utánfutás és 45 fokos kormányzási szög
 4 lengőkaros első hátsó felfüggesztés
 Olajjal töltött, alumínium kupakkal ellátott spirálrugós lengéscsillapítók
 Állítható menetes lengéscsillapító testek a gyors menetmagasság-változtatáshoz
 AMS (tengelyre szerelt szervó)
 Terepjáró Rockthorn 1,2” lágy S-Compound abroncsok vaskos futófelületi blokkokkal
 Beadlock „Steely” stílusú CS-10 1,2 hüvelykes kerekek
 HPI VENOM 1212 3450kv 12-pólusú, nagy nyomatékú, kefe nélküli külső futómotor
 HPI FLX18-2S30 30A elektronikus sebességszabályzó
 HPI vízálló SD-02MGWR fém fogaskerekes kormányszervó
 HPI TF-706 2.4GHz-es rádiórendszer hüvelykujjas vezérléssel
 Tartalmaz 600mAh 7,4V LiPo akkumulátort és USB töltőt
 Csak 4 AA elem szükséges a rádióadóhoz

Specifikáció

MÉRETEK

 Hossz: 272mm
 Szélesség: 127mm
 Magasság: 125,6mm a Rollbar Lights-szal, (a gumiabroncsválasztástól és a felfüggesztés beállításaitól függően)
 Tengelytáv: 155.4mm

SÚLY

 Önsúly: 0,50 kg
 Súly akkumulátor nélkül: 0.47kg

Fontosabb paraméterek:

    Áttörési szög: 55 fok
    Megközelítési szög: 50,5 fok
    Indulási szög: 44,8 fok
    Maximális emelkedési szög: 57 fok
    Maximális dőlésszög: 43 fok
    Tengelycsukló: 25,5 fok
    Talajtérfogat: 28,7 mm
    Tengelytávolság 17 mm

Áttételezés

    Sebességváltó áttételezése: alacsony fokozat – 81,44:1, magas fokozat 20,36:1
    Tengelyáttétel: 2,54:1

Kefés testvérének főbb paraméterei:

Gyárilag összeszerelt és előfestett, elektromos meghajtású, állandó 4WD 1/18 méretarányú terepjáró.
Kézzel festett, hivatalosan engedélyezett Toyota Hilux SR5 polikarbonát karosszéria
Funkciókkal teli karosszéria részletek, beleértve a rollbar-t, hűtőrácsot, funkcionális oldalsó tükröket és egyebeket.
Clipless (sasszeg nélküli)  karosszéria rögzítés
2 sebességes, szervo működtetésű sebességváltó
Első és hátsó, méretarányos lökhárítók
Állítható oldalsó fellépők segítik a teherautót a nehéz akadályok leküzdésében
Formázott acél C-csatornás alvázsínek
Első univerzális hajtótengelyek
Teljesen fémből készült  hajtáslánc a rendkívüli tartósság érdekében
Teleszkópos univerzális kihajtások az első és hátsó differenciálművekhez
A tengelyek kis méretű „tök formájú” diffiházzal rendelkeznek a lehető legjobb hasmagasság érdekében
Zárt differenciálművek a kiváló off-road mászási vonóerő érdekében
7 mm-es hatlapú tengelycsapágyak a rendelkezésre álló terepgumis kerekek széles választékához illeszkednek
A lengéscsillapító tornyok többféle lengéscsillapító bekötési pozícióval rendelkeznek
20 fokos utánfutás és 45 fokos kormányzási szög
4 lengőkaros első hátsó felfüggesztés
Olajjal töltött, alumínium kupakkal ellátott spirálrugós lengéscsillapítók
Állítható menetes lengéscsillapítók a gyors menetmagasság-változtatáshoz
AMS (tengelyre szerelt szervó)
Terepjáró Rockthorn 1,2” lágy S-Compound abroncsok vaskos futófelületi blokkokkal
Beadlock „Steely” stílusú CS-10 1,2 hüvelykes kerekek
HPI Micro Crawler motor 55T (180-as méret)
HPI SRL-706 3 az 1-ben 10A elektronikus sebességszabályzó, vevő és fényvezérlő
HPI SD-01WR Micro Servo (6.0V/1kg/Műanyag fogaskerekekkel)
HPI TF-706 2,4GHz-es rádiórendszer hüvelykujjas (könnyített), egykezes vezérléssel
Tartalmaz 600mAh 7,4V LiPo akkumulátort és USB töltőt
Csak 4 AA elem szükséges a rádióadóhoz

Specifikáció

MÉRETEK

Hossz: 272mm
Szélesség: 127mm
Magasság: 125,6mm a Rollbar Lights-szal, (a gumiabroncsválasztástól és a felfüggesztés beállításaitól függően)
Tengelytáv: 155.4mm

SÚLY

Önsúly: 0,50 kg
Súly akkumulátor nélkül: 0.47kg

Egyéb adatok:

    Áttörési szög: 55 fok
    Megközelítési szög: 50,5 fok
    Indulási szög: 44,8 fok
    Maximális emelkedési szög: 57 fok
    Maximális dőlésszög: 43 fok
    Tengelycsukló: 25,5 fok
    Hasmagasság: 28,7 mm
    Tengelymagasság: 17 mm

ÁTTÉTELEZÉS

    Sebességváltó áttételezése: alacsony fokozat – 81,44:1, magas fokozat 20,36:1
    Tengelyáttétel: 2,54:1

BlackZon Smyter vs Smyter Turbo rc autók

Akinek nem volt elegendő a BlackZon Smyter teljesítménye, annak most jó hír, hogy megjelent a Smyter Turbo. Brushless motorral és még néhány módosítással a nagyobb teljesítményhez.

Ebben a bejegyzésben a Smyter Monster Truck változatokat hasonlítjuk össze.

Monster Truck verziók

A két járművet első ránézésre szinte csak a Turbo felirat különbözteti meg egymástól. A csomagoláson mindkettőnél feltüntetik a legfontosabb jellemzőket.

  • RTR – teljesen menetkész jármű
  • 4WD – négykerékmeghajtás
  • LED világítás
  • 1:12 méretarány
  • Akku és akkutöltő a csomagban
  • Vízszigetelt elektronika
  • 2.4 Ghz távirányító rendszer

A Turbo változat még kiegészül ezek mellett az alábbiakkal:

  • Olajos lengéscsillapítók
  • Erősített fém fogaskerekes hajtáslánc

A csomagok tartalma

Mindkét dobozban benne van a modellautó, a hozzá való távirányító, egy USB akkutöltő, 4 db tartalék karosszéria rögzítő és a Turbo-hoz még adnak egy hátsó kitámasztókereket is.

A dobozaikból kivéve és közelebbről megnézve azért találhatunk pár különbséget a két jármű között. Azonnal feltűnik, hogy a karosszériájuk festésében van egy kis eltérést. A Turbo változat motorház tetője és orr része zöld, míg a sima Smyter-nél fekete. Emellett az oldalsó részeken is van némi színeltérés.

A karosszéria alatt

A kasztnikat leemelve láthatjuk, hogy a szinte teljesen azonos elrendezés mellett a Turbo-ban egy brushless motor van a hozzá való ESC-vel, amely egy kisméretű ventilátort is kapott. Gondolom ez a venti a nagyobb teljesítmény miatt szükséges.

A nagyobb teljesítmény indokolhatja, hogy a sima Smyter 1500mAh-s Li-Ion akkuja helyett a Turbo egy 1600-as Li-Po akkut kapott. Lehet, hogy a Li-Ion akku nem tudta volna a brushless motor teljesítményét kiszolgálni.

A hajtáslánc

A Turbo dobozán azt írják, hogy erősített fém hajtáslánccal rendelkezik a jármű. Ránézésre annyit láthatunk, hogy a középső tengely, a féltengelyek és a difi kihajtások is fémből készültek. A sima Smyter-nél ezek műanyagok.

A futómű

A Turbo olajos lengéscsillapítókat kapott, amelyek fém fejekkel rendelkeznek. A sima változat műanyag és olaj nélküli telóival szemben nem pattog velük a futómű, hanem igazi csillapítással rendelkezik.

Egyébként a telókon lévő rugót mindkét járművőn előfeszíthetjük, ha keményebb rugózást szeretnénk.

Plusz pont a Turbo-nál, hogy a kerékrögzítő rendszer sokkal erősebb. A felni egy fém hatszöggel csatlakozik a tengelyhez. Ráadásul ez a tengely vastagabb, mint a sima Symter-en, ahol néha előfordult, hogy egy nagyobb ütközésnél eltört a tengely.

A távirányító

A Smyter távirányítója 2db AA elemmel működik. Az alapfunkciók mellett a kormány középállását, a kormányzás irányát és a maximális sebességet tudjuk rajta beállítani.

A Smyter Turbo távirányítója már 3db AA elemről működik. Itt a sima változattal szemben állíthatjuk a kormány maximális kitérését és a gázkar irányát is.

Az akku és az akkutöltés

Mindkét Smyter akkuja a csomagban mellékelt USB egységgel a balanszer csatlakozón keresztül tölthető. A sima változatban 1500mAh-s Li-Ion akku van, a Turbo-ban pedig 1600mAh-s Li-Po.

Az USB egységek maximum 1.3 Amperrel töltik az akkukat, így mindkét akkunál kb. 1.5 óra töltési idővel számolhatunk.

Teljesen feltöltött akkuval a nagyobb kapacitás ellenére a Turbo biztosan rövidebb ideig fog működni, mert a nagyobb teljesítmény nagyobb fogyasztással fog együtt járni.

A működési időt mindkét járműnél erősen befolyásolja a használat. Nagy gázadások, gyakori fékezés és újra gyorsítás keményen képes meríteni az akkukat.

Amennyiben hosszabban szeretnénk játszani, akkor be kell szerezni pár plusz akkut is az autókhoz.

Működés

Be és kikapcsolni mindkét járművet a vázszerkezet oldalsó részén elhelyezett piros gombbal tudjuk.

Az akku feltöltése és csatlakoztatása után kell bekapcsolnunk a távirányítót és ezután az autón lévő gombbot hosszan lenyomva kel életre a jármű.

Ilyenkor mindkét Smyter-nél felkapcsolódnak az első lökhárítóba épített LED fények. A Turbo változat még némi hangjelzést is ad, ezzel jelezve, hogy „felébredt”.

Elindulás előtt felemelve ellenőrizzük, hogy minden funkció rendben működik, ha pedig nincs gond, akkor a talajra helyezve indulhat a játék.

Egyébként egy kezdőnek a sima Smyter teljesítménye is bőven elegendő. A kb. 30 km/h végsebesség is kihívást jelenthet elsőre. Érdemes óvatosabban haladva gyakorolni a gáz-fék és a kormányzás használatát.

A Turbo teljesítménye pedig tényleg szuper. Ezzel már egy tapasztaltabb modellező is élvezetesen tud játszani. Gázadásra mind a 4 kerék kikapar a talajon és akár kétkerékre is áll az autó. Így indokolt a csomagban kapott hátsó kitámasztó kerék használata. BlackZone termékek a shopban!

HPI/Maverick RC modellautók



A HPI / Maverick Off-Road modellautó választéka tökéletes az Ön számára!

 

Itt az ideje, hogy felkészüljön a tavaszi és nyári RC élményekre! Az off-road még mindig király, és az elektromos távirányítós modellek kényelme egyszerűen verhetetlen!

A nemrég kibővített on-road kínálat mellett a Maverick Phantom és Quantum off-road modelljei továbbra is nagyon népszerűek, mivel komoly műszaki fejlődésen estek át, széles árkategóriát fednek le, így az új vagy már tapasztalt RC hobbisták számára is ideális választás lehet egy Maverick modellautó.

Természetesen a teljes Maverick választékot a HPI minőség iránti elkötelezettsége és a kiváló alkatrész-támogatás biztosítja! A Maverick tavaly és idén is már izgalmas új modellekkel érkezett, ezek között a belépő szintű, de teljes értékű modellektől a profi, brutális terhelhetőségű modellekig mindenki megtalálja azt, amire ebben a kategóriában vágyni érdemes.

Phantom – jó ár/értékarányú, szórakoztató modellautók! – Belépő szint

Ha kezdő vagy de azonnali akcióra vágysz, akkor itt a Phantom XT, mely előre össze van szerelve, egy strapabíró MM-550 -es, kefés, elektromos, nagy nyomatékú motorral van felszerelve, amely egy erős kardántengelyes hajtásláncot hajt, állandó összkerékhajtással (4WD)! Teljesen vízálló elektronikával és a HPI minőségi pecsétjével fantasztikus módja annak, hogy beszállj az RC-be – vagy csak bővítsd a gyűjteményedet!

Phantom XT

Phantom XB

Quantum kefés motoros verziók – szuper szórakoztató off-road csapatós verdák! Haladó szint!

A Quantum MT és XT modellek könnyen kezelhető, strapabíró kefés hajtással rendelkeznek, és tökéletes lehetőséget nyújtanak a HPI és Maverick rajongóknak, hogy egy lépéssel feljebb lépjenek a belépő szintű iON, Phantom és régebbi Strada járművekhez képest! A 4WD kardános hajtásláncnak, a független kettős keresztlengőkaros felfüggesztésnek, az olajjal töltött állítható spirálrugós lengéscsillapítóknak és a kemény fém 4 fogaskerekes differenciálműveknek elöl és hátul, semmilyen földkupac vagy ugrató nem állhat az u'tjába!

Quantum kefés Monster Truck  - kék verzió

Quantum kefés Monster Truck - Piros verzió

Quantum XT kefés, kék verzió

Quantum XT kefés - piros verzió

Quantum FLUX 80A – brushless motors verziók! Nagyszerű megjelenés és őrült sebesség!  – Haladó szint

Ezek a modellautók átdolgozott futóművel, valamint továbbfejlesztett meghajtással, kihajtásokkal és egy erőteljes 80 Amperes, FLX10-3S80 ESC-vel és MM-3660-BL 3300KV-os kefe nélküli motorral rendelkeznek az extra gyors sebességért és elképesztő teljesítményért! Ha a Maverick modellautók bármelyik tagjával szeretnéd megtapasztalni a vigyorgásra késztető mókázást és mutatványokat, akkor ezeket a verziókat kell beszerezned!

Quantum FLUX brushless XT - ezüst verzió

Quantum Flux brushless XT kék verzió

Quantum Flux, brushless Monster Truck kék

Quantum brushless Flux Monster Truck - ezüst

 

Quantum+ FLUX – az off-road teljes értékű szörnyei!

A Quantum FLUX-szal nem egyszerűen csak nagyobbá tettük a jelenlegi csúcsmodell Quantum XT-t…

Egy új, alacsony profilú, szuper agresszív karosszériát terveztünk, fenyegető vörös (MV150301) és sokkoló kék (MV150300) fényezéssel kiegészítve.

Egy merész, TÚLNAGYÍTOTT, egyedi MVK márkajelzésű 3,2"-os kerékdizájnt gördítettünk ki piros színben, hogy kiegészítse az MV150301-et, és feketében, hogy kiemelje az MV150300-at.

Az új kerekeket egy teljesen új Tredz Tires vonóerő-éhes Entanglement elnevezésű futófelületi mintázattal láttuk el (a HPI Racing tervezte)!

 

Középső differenciálművel, első univerzális hajtótengelyekkel és hosszabb tengelytávval, valamint egy 3665 3100KV FLUX kefe nélküli motorral, 100A teljesítményű, vízálló ESC-vel rendelkezik. Biztosak vagyunk benne, hogy a Quantum FLUX le fog nyűgözni!

Quantum Flux + XT verzió, kék

Quantum Flux +  XT piros

A QuantumRX Rally Car folytatja a Maverick trendjét, amely új utakat nyit a specifikációk és a teljesítmény tekintetében! A modell a masszív Quantum+ alvázra épül, terepjáró felfüggesztéssel, és vadonatúj kerekek köré tekert alacsony profilú Tredz gumikon gurul. Egy fantasztikus, HPI 4S FLUX kefe nélküli rendszer biztosítja a hajtást a teljesen HD hajtásláncon keresztül. Új, nagy leszorítóerővel rendelkező, hot hatch stílusú karosszéria parádésra sikeredett!

QuantumRX Rally Car

A Quantum Muscle car és Race Truck modellek – Haladó szint

A Quantum termékcsalád a magasan ugrató, földdobáló, kerekeket tépő terepjáróival rohamléptekkel hódította meg az RC rajongókat. De most megváltoztatjuk a játékot, és kiegészítjük a palettát az aszfaltra való, közúti, száguldozó modellekkel, a villámgyors 4S FLUX-üzemű Muscle Cars és Race Truck formájában!

Izomautó vagy verseny teherautó? 2-4 cella teljesítmény? Ezek kapkodják ám a lábukat!! Amennyien erre vágysz, ahogy mi is, nézz be hozzánk és válogass kedvedre!

RaceTruck

Muscle Car

Az árak tájékoztató jellegűek, a Modell&Hobby Kft. az árváltoztatás jogát fenntartja, az aktuális árak megtekintéséhez látogasson el webáruházunkba. Az akciós árak a készlet erejéig érvényesek.
 
 

 
}”.

Etetőhajók

A Modell & Hobby kínálatában 2019 óta érhetőek el különböző típusú etetőhajók. Az azóta eltelt időben a kínálat sokat bővült, a Flytec és a Boatman cég modelljei közöl az elsőtől egy alap etetőhajó (egyszerű de megfelelő), míg a Boatman cégtől számos, az egyszerű kis méretűtől a GPS vezérelt, halradaros megoldásán át, a horgászversenyek, bojlis horgászok számára kitalált, 4 kg etetőanyagot, két szereléket is egyidejűleg behordani képest modellt is találunk.

Termékkínálatukhoz a http://www.boatman.hu/ avagy a https://shop.modell.hu/rc-hajo/etetohajok keresztül is eljuthatunk.

Termékekhez számos videót készítettek és készítenek is folyamatosan, melyeket a youtube csatornán is megnézhettek.

https://www.youtube.com/user/ModellHobbyKft

Syma X5HW, a gyártó legbeváltabb családjának új tagja, élőkép közvetítéssel (FPV)

A Syma X5-ös gépe annyira jól sikerült, mind tudásban, mind méretben, hogy sok fejlesztésen, módosításon és ráncfelvarráson esett át az évek alatt mióta először piacra dobták. Ezt mi sem bizonyítja jobban minthogy sok másolattal is lehet találkozni a hasonló drónok között. De nézzük inkább az eredetinek a HW változatát.

Syma X5HW, a gyártó legbeváltabb családjának új tagja, élőkép közvetítéssel (FPV) részletei…

Syma Q5 és Syma Q2 távirányítású modellhajók

Mai bemutatóban két modellhajóról lesz szó. Mindkettő a jó minőségű, mégis kedvező áru Syma gyártó terméke.

A két hajó elsősorban méretében és teljesítményében tér el, működése közel azonos, így nagyságrendi sorrendben haladva, elsőként nézzük meg a kisebbik, Syma Q5 néven futó modellhajót.

Syma Q5 és Syma Q2 távirányítású modellhajók részletei…

Elveszett modell kereső kütyü

Nem tudom találkoztatok-e már ezzel a dologgal, de bizony létezik ilyen. És nem valami óriási berendezésről van szó, viszont annál praktikusabbról. Szerencsére talán nem mindenki vesztett el közülünk repülőmodellt, vagy drónt, de ha ezt a nem túl nagy összegű, viszont annál praktikusabb beruházást meglépjük, akkor biztosan még kevesebb lesz az elveszett modell.

Elveszett modell kereső kütyü részletei…